TV Puls jest najszybciej rozwijającą się stacją ogólnopolską i trzecią największą komercyjną grupą telewizyjną w Polsce. Telewizja Puls jest właścicielem dwóch ogólnopolskich naziemnych kanałów telewizyjnych – TV Puls i PULS 2 i oferuje na antenach obydwu kanałów Najlepszą Rozrywkę (filmy, seriale, dokumenty, animacje).
Telewizja Puls współpracuje z największymi światowymi wytwórniami: NBCUniversal, Warner Bros., Disney, FOX, Discovery, Viacom, Sony i wieloma innymi.
Telewizja Puls w listopadzie 2014 roku osiągnęła 5,71% udziału (SHR) w polskim rynku tv: TV Puls – 4,00%, PULS 2 – 1,71%.
Poszukujemy obecnie kandydata / kandydatki na stanowisko:
Dyrektor ds. Finansowych
Nr ref. DF/01/2015
Główne zadania:
W zakresie zarządzania działem księgowości:
- Nadzór i opiniowanie działań wspierających optymalizację podatkową Spółki,
- Zarządzanie przygotowywaniem sprawozdań finansowych i podatkowych Spółki,
- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu polityki rachunkowości,
- Akceptacja przelewów, w tym weryfikacja zasadności przelewanych kwot,
- Wspieranie procesu opiniowania umów pod względem podatkowym i rachunkowym oraz pomoc w rozstrzyganiu wątpliwości w interpretacji niejednoznacznych przepisów,
- Bezpośrednia współpraca z bankami i innymi instytucjami finansowymi, urzędami skarbowymi, audytorem, doradczymi podatkowymi.
W Zakresie zarządzania działem kontroli finansowej:
- Zarządzanie przygotowaniem analiz finansowych, budżetów rocznych i planów wieloletnich, forecastów, raportów zarządczych i business planów,
- Nadzór nad analizą wyników Spółki w trakcie roku finansowego wraz z monitoringiem ich odchyleń od planu,
- Zarządzanie płynnością i finansami Spółki,
- Bieżąca kontrola kosztów i wsparcie działań optymalizacji w tym zakresie,
- Odpowiedzialność za efektywność finansową w organizacji.
Ponadto CFO będzie odpowiedzialny za:
- Zarządzanie podległymi działami i podejmowanie decyzji kadrowych dotyczących pracowników tych działów,
- Udział w istotnych procesach i działaniach pionu operacyjnego,
- Udział w zarządzaniu strategicznym Spółką.
Wymagania:
- Minimum 10 letnie doświadczenie w pracy w branży telewizyjnej na menedżerskim stanowisku
- Znajomość wszystkich zagadnień finansowych i kontrolingowych dotyczących zarządzania nowoczesną stacją telewizyjną
- Doskonała znajomość rynku telewizyjnego oraz szerokie kontakty zawodowe
- Bardzo dobra umiejętność planowania budżetów
- Wysoka motywacja do osiągania celów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Doskonała organizacja pracy, w tym skuteczność i terminowość w realizacji zadań i umiejętność ustalania priorytetów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy
• pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
• udział w wyjątkowym projekcie medialnym
Oferty zawierające życiorys zawodowy oraz list motywacyjny prosimy przesyłać jedynie w formie elektronicznej na adres e-mail: rekrutacja@pulstv.pl
W tytule wiadomości prosimy podać numer referencyjny.
Prosimy o dodanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami).”